Employer Branding

Wspieramy firmy, które chcą wzmocnić, zmienić lub zbudować od podstaw swój wizerunek. Szczególną wagę przywiązujemy do spójności komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, bo wiemy, że o pracodawcy najlepiej świadczą zadowoleni pracownicy.

Nasze usługi: 

  • Strategie zarządzania marką
  • Badania (w tym identyfikacja EVP) 
  • Kampanie - do profesjonalistów, młodych talentów i pracowników  
  • Polityka różnorodności
  • Polityka work-life balace i programy wellness 
  • Warsztaty z zakresu EB 
 

Korzyści: 

  • Zwiększenie grona osób zainteresowanych pracą w firmie.
  • Podniesienie „jakości” i dopasowania aplikujących kandydatów.
  • Kształtowanie poczucia dumy z pracy w organizacji. 

 

Studia przypadku:

 

Strategie zarządzania marką

Opracowując strategie zarządzania marką korzystamy z wiedzy i doświadczeń naszych specjalizacji rekrutacyjnych, które doskonale znają oczekiwania kandydatów. Stosujemy nowoczesne narzędzia komunikacji. Mierzymy efektywność proponowanych klientom rozwiązań. 

 

Badania i analizy

Wykorzystujemy szeroką gamę narzędzi badawczych, tworząc każdorazowo metodologię dostosowaną do potrzeb klienta. Podczas realizacji badań korzystamy wyłącznie z wiedzy i doświadczeń naszych konsultantów.  

Nasze usługi: 

  • Identyfikacja EVP (Employer Value Proposition) 
  • Analiza aktywności konkurencji – benchmarki polskie i międzynarodowe
  • Badania wizerunku wśród studentów i profesjonalistów
  • Analiza wizerunku w Internecie
  • Analiza dostępności kandydatów na wybranych rynkach 
  • Audyt procesu rekrutacji
  • Audyt komunikacji
  • Audyt kultury organizacyjnej

 

Kampanie

  • Realizujemy kompleksowe kampanie wizerunkowe oraz adresowane do ściśle określonej grupy docelowej profesjonalistów lub młodych talentów.
  • Wykorzystujemy nowoczesne i tradycyjne kanały komunikacji z rynkiem.
  • Opracowujemy testy kompetencyjne, konkursy i gry online.
  • Budujemy scenariusze warsztatów na spotkania ze studentami.
  • Organizujemy wydarzenia adresowane do różnych grup kandydatów.
  • Dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów z udziału w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
  • Wspieramy klientów, którym zależy na budowaniu świadomości pracowników np. w zakresie dostępnych możliwości rozwojowych w firmie.
  • Przyglądamy się efektywności poszczególnych narzędzi i kanałów komunikacji.
  • „Nie strzelamy z armaty do wróbli” – racjonalnie planujemy wydatki na kampanie. 

Polityka różnorodności

Wspieramy pracodawców, którym zależy na tym, by zainteresować swoją ofertą nowe grupy kandydatów – kobiety, niepełnosprawnych, młodzież, dojrzałych pracowników. Doradzamy, jak budować kulturę organizacyjną sprzyjającą różnorodności i co zrobić, by przekładała się na konkretne korzyści dla organizacji. 

Polityka work-life balance/wellness

Wspieramy pracodawców, którym zależy na tym, by stworzyć naprawdę wyjątkowe miejsca pracy. Rekomendujemy narzędzia wspierające pracowników w zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, doradzamy, jak je komunikować i upowszechniać w organizacji.  Monitorujemy poziom satysfakcji pracowników z wdrożonych programów.

Warsztaty z zakresu EB

Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu EB i komunikacji dzielimy się podczas konferencji i warsztatów – otwartych i zamkniętych.  

Artykuły eksperckie

Deficyt specjalistów na rynku pracy spowodował, że przedsiębiorcy chętniej zatrudniają młodsze osoby. Firmy coraz częściej zwracają uwagę na swój wizerunek wśród studentów. Kandydaci bez doświadczenia często mają duży potencjał,...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło platformę upowszechniającą i promującą mechanizmy godzenia ról rodzinnych i zawodowych. Zawartość merytoryczną platformy opracował zespół HRK Employer Branding. Platforma jest adresowana do pracodawców i pracowników.

...

Na zlecenie Ministerstwa eksperci z zespołu Employer Branding HRK przygotują koncepcję i zawartość platformy internetowej dotyczącej godzenia ról zawodowych i rodzinnych. Zadanie to jest realizowane w ramach projektu „Rodzina i praca – to się opłaca” współfinansowanego przez Komisję...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy