HRK S.A. z nowym działem wyspecjalizowanym w rekrutacji dla branży mediowej

W odpowiedzi na potrzeby rekrutacyjne domów mediowych, agencji reklamowych i wydawców utworzyliśmy wyspecjalizowany dział Media. Na jego czele stanęła Katarzyna Bednarska.

Ciągły rozwój branży mediowej sprawia, że na rynku brakuje osób o odpowiednich kwalifikacjach, a domy mediowe, agencje reklamowe i wydawcy mają coraz większe trudności z pozyskiwaniem pracowników. Zespół HRK Media odpowiada na potrzeby rynku i wspiera firmy w rekrutacji najlepszych specjalistów w takich obszarach jak: SEO, SEM, social media, PR, media planning i programmatic. Od drugiego kwartału 2017 roku konsultanci działu Media zrealizowali kilkanaście projektów na stanowiska zarówno asystenckie, jak i specjalistyczne oraz menedżerskie. 

Dotychczas HRK S.A. oferowała usługi rekrutacyjne w ramach działu Media & Fashion. W celu zwiększenia profesjonalizacji oraz jakości usług dla firm z branży mediowej zdecydowaliśmy się na rozdzielenie tych obszarów i wyodrębnienie wyspecjalizowanego działu HRK Media, który swoje działania rekrutacyjne wspiera stałym monitoringiem branżowego rynku pracy i identyfikacją kandydatów w oparciu o profesjonalną analizę rynku oraz własną bazę danych.

Funkcję zarządzania nowym działem HRK powierzyliśmy Katarzynie Bednarskiej, specjalistce z 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej i reklamowej. Ekspertka w swojej karierze odpowiadała za działania z zakresu mobile marketingu, zakupu i planowania mediów oraz projektowania stron internetowych i aplikacji natywnych . W HRK jest odpowiedzialna za realizację projektów rekrutacyjnych, rozbudowę zespołu eksperckiego oraz rozwój i wsparcie całego działu Media. 

Katarzyna Bednarska, Consultant HRK Media

Ekspertka w dziedzinie marketingu mobilnego, w wolnym czasie blogerka i testerka aplikacji mobilnych. Z szeroko pojętym marketingiem zetknęła się w 2007 roku na stanowisku Brand Managera zegarków luksusowych. Wieloletnią przygodę z mobile marketingiem rozpoczęła w 2009 roku w Mobiserve, gdzie szybko objęła stanowisko Mobile Media Managera. Aktywnie uczestniczyła w tworzeniu strategii rozwoju, skupiała się na planowaniu mediów i projektowaniu stron oraz aplikacji natywnych. Od 2011 roku właścicielka agencji marketingu mobilnego Mobilepoint. Współtwórczyni sieci reklamowej na tablety OptizenAd. Od 2017 roku związana z branżą HR w firmie doradztwa personalnego HRK S.A., gdzie tworzy dział odpowiedzialny za realizację projektów rekrutacyjnych dla branży mediowej.

 Katarzyna Bednarska HRK Media

Podziel się:

Artykuły eksperckie

Bez względu na to, na którym roku studiów jesteś – jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zacznij budować swoją ścieżkę kariery. Doświadczenia z tego okresu zaprocentują w przyszłości – na przykład kiedy po studiach będziesz się starać o wyższe stanowisko lub pracę w renomowanej organizacji...

Deficyt specjalistów na rynku pracy spowodował, że przedsiębiorcy chętniej zatrudniają młodsze osoby. Firmy coraz częściej zwracają uwagę na swój wizerunek wśród studentów. Kandydaci bez doświadczenia często mają duży potencjał,...

Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi jest wydarzeniem cyklicznym, jednym z najważniejszych w świecie HR.  Instytut Pracy i Spraw Socjalnych właśnie zainaugurował XVIII edycję Konkursu.

Celem Konkursu,...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy