Korzystamy z plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Aby zarządzać plikami cookie lub wycofać zgodę na ich używanie, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dwa wyróżnienia dla kampanii Leroy Merlin

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Leroy Merlin przygotowana we współpracy z HRK Employer Branding, która wystartowała pod koniec marca spotkała się z uznaniem jury konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018. Leroy Merlin otrzymało za nią aż dwa wyróżnienia: w kategorii Strategia Employer Branding oraz w kategorii Strona/zakładka kariery/landing page.

W konkursieEmployer Branding Excellence Awards nagradzani są pracodawcy, którzy osiągają mistrzostwo w budowaniu marki pracodawcy i stosują praktyki, mogące być inspiracją dla innych firm. W tym roku organizatorzy konkursu mieli twardy orzech do zgryzienia: wpłynęło aż 126 zgłoszeń w 7 kategoriach. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania Leroy Merlin.

- Szczególnie cieszy nas wyróżnienie za strategię dla naszego klienta. Bardzo ciężko pracowaliśmy na to, żeby uwzględnić potrzeby rekrutacyjne biznesu, ale również opracować ciekawą koncepcję kreatywną i spójne materiały employer brandingowe. – mówi Joanna Kotzian, Menedżer zespołu HRK Employer Branding.

Efektem tych działań jest pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zgodnie z obecnymi trendami jest to kampania 360 stopni, która – poza standardowymi działaniami – wykorzystuje także reklamę radiową, mobilną, video i media społecznościowe. Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników.

Jak pokazują pierwsze miesiące kampanii i uzyskane efekty, przyjęty kierunek okazał się strzałem w 10. Znacząco wzrosło zainteresowanie kandydatów pracą w Leroy Merlin. – Nasz klient dostaje znacznie więcej aplikacji na wszystkie stanowiska. – mówi Joanna Kotzian.

W ramach kampanii wdrożono także nową wersję strony kariera. – Staraliśmy się spojrzeć na stronę kariery z perspektywy kandydata. Naszym celem było uatrakcyjnienie jej wyglądu i skrócenie ścieżki prowadzącej do aplikacji – dodaje Joanna Kotzian. Jury 7. edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards doceniło stronę www.kariera.leroymerlin.pl, przyznając Leroy Merlin dodatkowe wyróżnienie w kategorii strona/zakładka kariery/landing page.

Kampania to efekt współpracy zespołów Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin oraz HRK Employer Branding. To już kolejna kampania employer brandingowa Leroy Merlin realizowana we współpracy z HRK S.A. Poprzednia, „Każdy jest wyjątkowy”, znalazła się w katalogu najlepszych praktyk Grupy Adeo.

Podziel się:

Artykuły eksperckie

Odpowiednie przygotowanie dokumentów aplikacyjnych to podstawa w szukaniu pracy.  Z doświadczenia konsultantów HRK wynika, że odpowiednio przygotowane CV jest...

Widocznym w ostatnim czasie trendem jest wzrost popularności home office, zarówno wśród korporacji, jak i mniejszych firm. Dla Key Account Managerów z branży FMCG możliwość pracy zdalnej ma większe znaczenie niż precyzyjnie określona ścieżka kariery, czy rozbudowany...

Branża FMCG od wielu lat jest jedną z tych, które rozwijają się najszybciej. Jest też na liście najbardziej pożądanych branż wśród studentów, ale również osób posiadających już doświadczenie zawodowe, dla których nie zawsze drzwi do tej branży są...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy