Korzystamy z plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Aby zarządzać plikami cookie lub wycofać zgodę na ich używanie, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

HRK S.A. z nowym działem wyspecjalizowanym w rekrutacji dla branży mediowej

W odpowiedzi na potrzeby rekrutacyjne domów mediowych, agencji reklamowych i wydawców utworzyliśmy wyspecjalizowany dział Media. Na jego czele stanęła Katarzyna Bednarska.

Ciągły rozwój branży mediowej sprawia, że na rynku brakuje osób o odpowiednich kwalifikacjach, a domy mediowe, agencje reklamowe i wydawcy mają coraz większe trudności z pozyskiwaniem pracowników. Zespół HRK Media odpowiada na potrzeby rynku i wspiera firmy w rekrutacji najlepszych specjalistów w takich obszarach jak: SEO, SEM, social media, PR, media planning i programmatic. Od drugiego kwartału 2017 roku konsultanci działu Media zrealizowali kilkanaście projektów na stanowiska zarówno asystenckie, jak i specjalistyczne oraz menedżerskie. 

Dotychczas HRK S.A. oferowała usługi rekrutacyjne w ramach działu Media & Fashion. W celu zwiększenia profesjonalizacji oraz jakości usług dla firm z branży mediowej zdecydowaliśmy się na rozdzielenie tych obszarów i wyodrębnienie wyspecjalizowanego działu HRK Media, który swoje działania rekrutacyjne wspiera stałym monitoringiem branżowego rynku pracy i identyfikacją kandydatów w oparciu o profesjonalną analizę rynku oraz własną bazę danych.

Funkcję zarządzania nowym działem HRK powierzyliśmy Katarzynie Bednarskiej, specjalistce z 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej i reklamowej. Ekspertka w swojej karierze odpowiadała za działania z zakresu mobile marketingu, zakupu i planowania mediów oraz projektowania stron internetowych i aplikacji natywnych . W HRK jest odpowiedzialna za realizację projektów rekrutacyjnych, rozbudowę zespołu eksperckiego oraz rozwój i wsparcie całego działu Media. 

Katarzyna Bednarska, Consultant HRK Media

Ekspertka w dziedzinie marketingu mobilnego, w wolnym czasie blogerka i testerka aplikacji mobilnych. Z szeroko pojętym marketingiem zetknęła się w 2007 roku na stanowisku Brand Managera zegarków luksusowych. Wieloletnią przygodę z mobile marketingiem rozpoczęła w 2009 roku w Mobiserve, gdzie szybko objęła stanowisko Mobile Media Managera. Aktywnie uczestniczyła w tworzeniu strategii rozwoju, skupiała się na planowaniu mediów i projektowaniu stron oraz aplikacji natywnych. Od 2011 roku właścicielka agencji marketingu mobilnego Mobilepoint. Współtwórczyni sieci reklamowej na tablety OptizenAd. Od 2017 roku związana z branżą HR w firmie doradztwa personalnego HRK S.A., gdzie tworzy dział odpowiedzialny za realizację projektów rekrutacyjnych dla branży mediowej.

 Katarzyna Bednarska HRK Media

Podziel się:

Artykuły eksperckie

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Leroy Merlin przygotowana we współpracy z HRK Employer Branding, która wystartowała pod koniec marca spotkała się z uznaniem jury konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018. Leroy Merlin otrzymało za nią aż dwa...

Odpowiednie przygotowanie dokumentów aplikacyjnych to podstawa w szukaniu pracy.  Z doświadczenia konsultantów HRK wynika, że odpowiednio przygotowane CV jest...

Widocznym w ostatnim czasie trendem jest wzrost popularności home office, zarówno wśród korporacji, jak i mniejszych firm. Dla Key Account Managerów z branży FMCG możliwość pracy zdalnej ma większe znaczenie niż precyzyjnie określona ścieżka kariery, czy rozbudowany...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy