Korzystamy z plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Aby zarządzać plikami cookie lub wycofać zgodę na ich używanie, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Leroy Merlin z kampanią wizerunkową

22 marca ruszyła nowa kampania employer brandingowa Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kampania została opracowana przy współpracy z zespołem Employer Branding firmy HRK.

Kampania Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu” została przygotowana w piłkarskim klimacie, który oddaje ducha zespołowości. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy, jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią oraz cenią sobie współpracę. Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Opowiada o nich jednak językiem piłkarskim. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane firmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Zgodnie z aktualnymi trendami, kampania 360 stopni, wykorzystuje różne kanały komunikacji oraz stawia na efekt zaskoczenia. 

Podziel się:

Artykuły eksperckie

Nieustanny rozwój, duże budżety oraz rosnąca liczba miejsc pracy – mowa o branży… farmaceutycznej.

Według prognoz Deloitte, w 2020 roku...

Jak wygląda rozmowa o pracę na stanowisko programisty? Czy deficyt pracowników sprawia, że każdy kandydat zostaje zatrudniony? Oczywiście, że nie! Katarzyna Rzepka, Managing Consultant HRK ICT, przedstawia elementy wieloetapowego procesu rekrutacji, do którego warto się przygotować, aby zostać najbardziej pożądanym kandydatem na...

W internecie możemy znaleźć mnóstwo porad na temat tego, jak napisać CV. Niektórzy radzą, aby życiorys miał jedną, maksymalnie dwie strony, inni przekonują, że kreatywne Curriculum Vitae sprawi, że wyróżnimy się na tle innych kandydatów. Jak jest naprawdę? Fakty oraz mity na temat pisania CV potwierdzają i obalają eksperci HRK,...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy