W ramach współpracy z naszymi klientami zrealizowaliśmy m.in. procesy na stanowiska:
- HR Director
- Compensation & Benefits Manager
- Total Reward Director
- HR Analyst
- HR Manager
- Payroll and Administration Manager
- HR Business Partner
- Recruitment Manager
- Learning & Development Manager
![Specjalistka administracji](/static/39d0b3b959cea0864228501fdde0b0ec/e32dd/specjalistka-administracji.png)
Lider zespołu
![Wojciech Malicki Partner](/static/ee693a22309350366b97485f689b00f3/e8b76/Wojciech-Malicki_800.png)
Wojciech Malicki
Partner, HRK Human Resources & Administation
Zespół HRK Human Resources & Administation specjalizuje się w rekrutacji managerów i specjalistów działów personalnych, payroll oraz administracji. Nasze doświadczenie i szeroka baza kandydatów sprawiają, że proces rekrutacji przebiega szybko i efektywnie.
Proces rekrutacyjny
Nasz proces rekrutacyjny
Profil kandydata
Budujemy profil kandydata w oparciu o informacje pozyskane od klienta i uzupełniamy naszą ekspertyzą
Networking & Search
Pozyskujemy kandydatów spełniających wymagania i weryfikujemy ich doświadczenie
Przedstawienie shortlisty
Przedstawiamy wybranych kandydatów, którzy spełniają oczekiwanie klienta i posiadają motywację do zmiany pracy
Spotkania kandydatów z przyszłym pracodawcą
Wspieramy proces rozmów rekrutacyjnych z udziałem przedstawicieli klienta
Assessment Center
W wybranych projektach rekrutacyjnych przeprowadzamy ocenę kompetencji kandydatów poprzez assessment center lub testy psychometryczne
Przekazanie oferty wybranemu kandydatowi
Wspieramy klientów w procesie negocjacji warunków zatrudnienia z wybranym kandydatem lub kandydatką
Feedback do kandydatów zaangażowanych w proces
Po zakończonym procesie przekazujemy kandydatom biorącym udział w procesie informację zwrotną